Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

My Dog

Av Susanne - 20 januari 2010 04:00

Så har vi varit på My Dog i Göteborg. Eftersom korta pälsen inte gick att ställa fick vi stå i rasmontern och prata och visa upp portisen. Ingegerd med familj hade ordnat allt så fint och bra, gör sig inte självt.
 

Våra hundar var duktiga ambassadörer för rasen. Isa promenerade med en underbar flicka som satt i rullstol, gick så fint bredvid. Likaså med barn anpassar hon sig. Och hoppar inte upp på pensionärer  


Här representerar Isa portisen i rasparaden med Ingegerds dotter, vad kul det var, fast mindre roligt att bli benämnd spansk vattenhund av speakern... .  På fredagen var det fullpälsade portisar i paraden, är nog säkrast.
 

Uppskattade att Helene och Justus tog sig tid att besöka montern, trots att Justus är en R.R. På fredagen kom Ulrika direkt från sjukhuset. Härligt att träffa henne IRL och att få krama om henne ordentligt.


Blev ju lite kär oxå. Oj, vad hon var rolig Maya, Sofia Ekströms tik. Eftersom vi löpte bägge två, var ju inte killarna runt omkring jätteglada, men inte brydde vi oss om det, hade nog med varandra...
Smaskens...


 

Vi vill busa!


No comments  


Efter buset blev det massage och streching.
 
Försöker rulla över på rygg, men magen ska inte masseras sa flickan.


Streching.


Bodde på samma hotell som Monica & Bosse, Jossan och Johanna, så blev förståss lite fest på kvällarna, det hör till. Nästa år ska vi bo på Gothia tower, för p.g.a av vädret (har nog aldrig känt en sådan kall blåst) blev det en väldigt massa taxiåkande mellan hotellet och mässan, bättre att lägga kosingen på boendet.









Monicas Trulle gick i BIS-finalen för valpar, supergrattis till er, han är så duktig och fin:-). Visste väl att ni inte kunde låta bli att delta i finalen, trots att det blev sent.





 
 
Ulrica

Ulrica

20 januari 2010 09:58

Tack för kramen!! Det var kul att träffa dig med! Synd att jag var så trött bara, men nästa gång får vi ha tid att sitta och prata lite mer. :)

http://http:ulricamagnusson.blogspot.com

 
Sofia och Maya

Sofia och Maya

14 mars 2010 14:34

visst var det kul på MyDog, men efter löpet blev jag riiiiktigt trött, har inte varit mig själv... Men nu är jag lika pigg som jag var när vi sågs.. ;) Sa dessutom till 2-bentingarna att den där Isa hon är riktigt trevlig, henne ska vi länka till på hemsidan, och de var duktiga och gjorde det ;) Så nu finns en länk där... :)
Ni får ha det så bra! Och som man pappa brukar säga, man ska göra ett bus om dagen ;)

//Maya

http://www.amazingselmas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 8 augusti 2010 21:28

                        

Av Susanne - 7 augusti 2010 21:16

Av Susanne - 1 juli 2010 20:56


Du ger mig nya motiv med rötter i min själ. Nej, jag har inte kommit över dig. Varför skulle jag det? Jag lever för det du gav. Och jag är lycklig över att du nådde in i mig och förändrade mig tår för tår. ...Det tror jag är din gåva till världe...

Av Susanne - 27 juni 2010 16:03

 Idag simmade Isa-Fisan under vattnet för första gången. Plupp, så dök hon ned och hämtade upp en sjunkande frisbee, flera gånger. I våras började hon bada utan att matte följde med ut, det tar sig Hon är nog snart nere på 8 meters djup, vänta bara ...

Av Susanne - 26 juni 2010 23:17

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards