Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Susanne - 29 maj 2009 18:53

Husse funderar om vi ska koppla släpet på söndag?
Stolar (nya som matte köpt, han vet ännu inte om det), tält, buren och ridgebackarnas bur i storlek av mindre circustält, jag, matte, husse, Anna, Maja och Hedda, några ryggsäckar ska vi klämma in oxå.

MEN, vi åker i god tid med en sansad chaufför som kör nästan lika försiktigt som Camilla med Gucci i framsätet (inte vet jag hur sakta hon körde, men ändå).

Vi kanske kan sätta peugeoten ovanpå pickupen, på detta förnämliga sätt?

Vilket fall, försöker hitta något positivt med att Gucci och Camilla inte kommer, är förståss att jag får härja fritt med brudarna, Co & Anna;-). Härligt, att vi tre tikar kan acceptera varandra, får skylla på Anna som hade någon grej för sig i ridhuset i Blekinge!? Å mattes brorsa (utan alla hästar hemma...) men bra jobbat.


Väntetiden innan finalen dårå, vill matte att vi ska träna, får se hur det blir... Zico och Marie kanske oxå kommer.


Ser fram mot söndag, ska bli jättekul!


Isa

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards