Alla inlägg den 20 november 2009

Av Susanne - 20 november 2009 00:36

Vi har varit på ljusparty hos Jannica i Fröstorp. Trots vi varit där förut samt ännu en ypperligt tydlig vägbeskrivning kom vi fel igen, fasen allt ser ju annorlunda ut i mörkret. När vi kom fram till rätt ställe, märkte vi att det doftade väldigt gott, det var ljusen. Hade vi ingen aning om att ljus luktar något annan än stearin, fast dessa var av vax (tror jag?). 


Förlåt Marie, med din allergi, att jag bröt samman i ett skrattanfall när du bara satte dig i ett annat rum, snöt dig och helt enkel sa; -Det här är nog inget för mig. Ber också om ursäkt i förväg för denna bild. Tack för att jag fick ditt presentdoftljus, hi hi.         



Vi hade ett litet lotteri där jag vann första pris (200:- att  handla för), helt otroligt, men det är väl som sägs; tur i spel/otur i kärlek eller om det nu är tvärtom.


När vi var ute för att lufta Marie samt uppdatera mitt luktsinne med en liten cigarett, släppte vi orutinerat ut hundarna ur bilen. Det tog inte lång stund förrän Isa fått upp ett spår på Jannicas goda mackor + glasstårtan inne i köketFörvånad. Zico är ju smart, så han sprang efter för att assistera IsaSkäms. Som tur var lyckades någon uppmärksam tvåbent avvärja attackenSkrattande.


Köpte i alla fall två ljus, ett med skogsdoft samt ett med blomdoft. Marie köpte inget. Kolla detta, ljuset låg nere i vattnet och brannCool.


Tack för en glad kväll!

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards