Alla inlägg den 7 november 2009

Av Susanne - 7 november 2009 13:52

Matte hon bara försvann på sin cykel, utan mig?Gråter Sen kom hon tillbax, jag hoppade på bakbenen av glädje. Vi plockade lite ved å så satte hon sig vid den tråkiga datornRynkar på näsan. Men sen kom cykeln fram igen å matte tog av mig badringen (hon fattar visst inte att jag KAN simma), jippie, å jag fick följa med på cykeltur. Oj, vad fort jag sprang, matte var tvungen att släppa mig fri för jag skulle få trava och nosa.Cool När vi kom till dämmet fiskade hon fram min spårsele, wow, jag gnydde av glädjeSkrattande. Hon hade lagt ett u-spår med två böjar och det tog jag förståss galant, fast efter första böjen tittade jag på matte, men då sa hon bara ”spååååra” å så gjorde jag detOskyldig. Matte fick tillbaka alla tre pinnarna, då blev hon glad, good girl! Efter detta roliga fick jag en liten kisse-bajsrunda och nu är vi hemma och ska ha tråkigt inför tävlingen i morrnFlört. Badringen slipper jag, matte litar på och har lite pejl på att jag inte slickar min onda tass.

Så här trött kan jag bli efter spår...
 

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards