Alla inlägg den 16 november 2009

Av Susanne - 16 november 2009 14:11

Facebook slukar mattes tid och skrift men har ändå blivit mycket träning. Förra veckan träffades Marie, Zico, Cathrine och Bayliez på klubben och fick många supertips, gäller bara för mattes hjärna att komma ihåg dem. Kul har vi i alla fall. Matte gömde sig bakom ett stort plank på platsliggningen, helt okey, som tur var hon tyst denna gång. Helt plötsligt var det kul att träna igen och ännu roligare är att Bayliez med matte är på gång med tvåan, efter B:s borrelia.

Nu när jag lärt mig varsegod, kör vi genomgående med extern belöning. Tränar ännu en omgång på klubben ikväll. Mycket filmande blev det, eftersom vi tog det lite lugnt efter spåret tidigare på da´n. Får se om Marie lyckas pilla in filmen i datamaskinen.


I lördags träffade vi Helen och Alice i Nybro. Matte fick sätta sig i skogen å då kom Alice farande och pussade henne. Sen när matte gömde sig bakom ett träd, sökte Alice upp henne och tog en grej i munnen som hängde under hakan å sprang tillbax till sin matte. Såg skitkul ut, fort gick det, sånt vill jag också göraKyss. Efter träningen (och det goda fikat, tack Helen) fick Alice och jag busa på ängen utanför. Zico vågade inte vara med för han är så liten och jag var ganska trött, kondisen är ju inte som den varit nu när matte är ledsen efter husse.


Jag är nybadad, ska äntligen iväg och klippa bort allt hår som sticker ut överallt. Mmmm, vad skönt det är att bli fönad.Cool

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards