Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Liiiiite agility

Av Susanne - 17 april 2010 18:56

Så har vi varit och hejjat på Zico och Marie idag , vi såg slalomet å det såg jättefint ut . Efter det vet vi inte så mycket mer eftersom matte inte kan göra två saker samtidigt; alltså både hejja och plåta med kameran  !
Kolla in HÄR om Busungen har hunnit skrivit något på sin snygga röda sida.


Jag blev lite avundsjuk idag, för är oxå jäääääättesugen på att hoppa omkring på plan. Inte en chans att nosa, fort ska det gå.  


Kram kram 
 

 
 
Ingen bild

Busungen med matte

17 april 2010 19:24

Jättekul att ni kom och hejjade på oss, men matte är alldeles för trött för att orka uppdatera hemsidan men kanske orkar hon titta på korten som din matte har tagit...
Lycka till imorgon, så duktig som du är så kommer det att gå jättebra men kanske ska du låna min matte??? Kommer din matte verkligen ihåg hela banan eller kanske kan du visa henne ;)
Vi syns ju imorgon igen, matte ska ju vara funktionär/fotograf och så heja på dig självklart!
Nozziz från din Busunge

 
Cathrine

Cathrine

17 april 2010 21:32

Härliga bilder du fått fatt i med agiltyn! Blir lite avis.... =)

Det är skoj att tävla men nästan minst lika skoj, fast på ett annat vis att heja på vänner när de tävlar och man själv kan luta sig tillbaka och njuta av allt

http://www.freewebs.com/bayliezochniilaz/index.htm

 
Ingen bild

Marie

17 april 2010 21:35

Cathrine, Susanne kunde inte luta sig tillbaks och njuta, snacka om en yr höna... fniss... Skulle ju ta en massa kort på Nybroekipagen också så det blev totalkaos i hjärnan till slut, eller kanske snarare mer kaos än vanligt så Susanne blev nästan gråhårig på kuppen ;)

 
Isa-Fisa

Isa-Fisa

17 april 2010 22:16

Marie,

Vem är en yr höna, vem fick kaos i hjärnan? *ASG*

http://www.fadistas.hundsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 8 augusti 2010 21:28

                        

Av Susanne - 7 augusti 2010 21:16

Av Susanne - 1 juli 2010 20:56


Du ger mig nya motiv med rötter i min själ. Nej, jag har inte kommit över dig. Varför skulle jag det? Jag lever för det du gav. Och jag är lycklig över att du nådde in i mig och förändrade mig tår för tår. ...Det tror jag är din gåva till världe...

Av Susanne - 27 juni 2010 16:03

 Idag simmade Isa-Fisan under vattnet för första gången. Plupp, så dök hon ned och hämtade upp en sjunkande frisbee, flera gånger. I våras började hon bada utan att matte följde med ut, det tar sig Hon är nog snart nere på 8 meters djup, vänta bara ...

Av Susanne - 26 juni 2010 23:17

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards