Alla inlägg den 10 april 2010

Av Susanne - 10 april 2010 22:08

Det blev en sittande platsliggning idag, Isa vägrade att lägga sig i det blöta gräset. Hon var i alla fall på plats sina två minuter, satt med en uttråkad min och glodde på de andra doggsen som var dumma nog (enligt hennes uppfattning) att ligga ned... Vi avbröt tävlingen och körde hem.
  

Matte måste tyckt att det vart en jättejobbig tävling för på vägen hem var hon så trött så hon fick ställa bilen på macken i Rockneby och nicka till en stund. När vi kommit hem åt vi mat åsså hoppade hon rakt ned i loppelådan. Hoppas verkligen att hon är piggare i morrn när vi ska träffa våra två- och fyrbenta vänner på Ljungnäs. Hörde vi skulle träna lite, men det är helt onödigt. Jag kan redan allt! Det är bara viljan som saknas ibland, hoppas på regn, he he.  
  

Håhå jaja, nu sitter tvåbentingarna och planerar en lydnadshelg i Hallsberg. Maria (Team Paparazzi) känner ett riktigt proffs som är träningscoach. Tänk att människorna aldrig ger upp hoppet om oss!
 

Matte skickar massa varma kramar till vännerna IRL och de på Facebook för all stöttning och support.
  

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards