Direktlänk till inlägg 9 april 2010

En liten snabbis

Av Susanne - 9 april 2010 19:28

Tisdag - börjat en liten kurs , första gången vi varit på kurs utan att det gått åt någon godisbit… Halleluja moment. Nästa omgång på söndag, träffas lite tidigare och solar och fikar.

Lördag, tror jag det var. Magont som utvecklade sig till yrsel, kräkningar. Så pass jag fick åka hem från den roliga träffen på klubben, när vi äntligen fått ihop alla tider, surt   .  Blev bättre på måndagen (?) när jag fick ett gråtanfall, konstigt hur det kan sätta sig.
 
Kliade och reste sig därefter på en platsliggning igår, men är nöjd då den varade i fyra minuter + att hon åter la sig efter ett handtecken. Många hundar var det och tåget dundrade förbi. Busungen skötte sig exemplariskt. Apporteringen gick som en dans. Fick verktyg till 2:ans hopp.


Tävla lydnad i morrn, håll alla tummar och tassar för oss.


Inget vettigt hus i sikte.


Kram goa vänner och alla andra
 

 
 
Cathrine

Cathrine

9 april 2010 20:00

Håller alla tummar och 12 tassar för er i morgon! Lycka till - le och ha skoj!!

kramar

http://www.freewebs.com/bayliezochniilaz/index.htm

 
Camilla

Camilla

9 april 2010 20:04

Lycka till imorgon!!!

http://www.foreverridgeback.se

 
Ingen bild

Lajla, Thyra & Nova

9 april 2010 20:05

Vi ønsker dere masse lykke til i morgen :-))

 
Isa

Isa

9 april 2010 20:14

Tack, ska bli superkul.

http://www.fadistas.hundsida.se

 
Ingen bild

Busungens matte

9 april 2010 20:49

Ja, kan inte vara lätt när det börjar klia, stackars Isa-Fisa men var riktigt stolt att busungen låg kvar, tittade bara lite undrande vad Isa höll på med ;) Isa gjorde en Zico fniss... reste sig och lade sig sen snällt ner igen :)
Kom ihåg att le imorgon!!! Tänk igenom kommenderingen innan så att du kan vara lite avslappnad och så vet du några ryck, foott och så leksak..... sen stryka längs sidorna för lite triggning!!!
Sen har du tillräckligt med poäng för att klara 1:an!!!! Lycka till nu, jättesynd att servicepack 1 inte kan vara med och hejja men det kanske går bättre utan oss!

 
Isa & Susanne

Isa & Susanne

10 april 2010 08:20

Tack Marie, kör försiktigt...

http://www.fadistas.hundsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 8 augusti 2010 21:28

                        

Av Susanne - 7 augusti 2010 21:16

Av Susanne - 1 juli 2010 20:56


Du ger mig nya motiv med rötter i min själ. Nej, jag har inte kommit över dig. Varför skulle jag det? Jag lever för det du gav. Och jag är lycklig över att du nådde in i mig och förändrade mig tår för tår. ...Det tror jag är din gåva till världe...

Av Susanne - 27 juni 2010 16:03

 Idag simmade Isa-Fisan under vattnet för första gången. Plupp, så dök hon ned och hämtade upp en sjunkande frisbee, flera gånger. I våras började hon bada utan att matte följde med ut, det tar sig Hon är nog snart nere på 8 meters djup, vänta bara ...

Av Susanne - 26 juni 2010 23:17

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards