Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Susanne - 2 juni 2009 20:12


Har träningstävlat på klubben, men gu´vad nervös matte var bland alla proffsen och en riktig domare. Trots att alla bara var så urgulliga, hjälpsamma och snälla.


Den vanliga kritiken, matte gör det svårt för mig. Glor på mig, vänder skitsnabbt och vrålar fram som den värsta soldaten i anfallsställning. Å, hispigare än vanligt, nu ska vi träna lite mer i folksamlingar! Skitgodis hade hon oxå, sånna hårda bitar som tar en kvart att tugga i sig. Vilket skitväder vi hade, hur kul var det att sitta på det golvet, tror ni?


Det viktigaste är att jag tycker det är kul att vara vid mattes sida, sen kommer det andra av sig självt, sa domaren. Har vi hört den förut;-)?

Tror vi behöver ett lååååångt uppehåll, ett år eller så! Fast vi ska visst tävla i juli...


Kram till alla goa människor och vovvar!


Det var Lana med hunden Zebbe som tog den fina bilden från igår, här är en till! Zebbe kom, som junior, tvåa i gruppen (endast slagna av en gammal champion...)! Grattis Lana och Zebbe, hoppas vi ses därute snart igen!


Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards