Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Susanne - 17 juni 2010 23:34

Har gjort några annorlunda grejor; hjälpt till att ordna och medverka på en officiell och en inoff. utställning på Kalmar BK, nyttigt och lärorikt. Sen var jag sekreterare på lydnadstävling, skrev protokoll åt domaren, superkul. Fick oxå lära mig att de som tävlar i trean inte är perfekta, heller...  
 
Annars tycker jag det mesta rasar ihop omkring mig, nu senast gräsklipparen som vägrar att starta + att den läcker ut massa med bensin. Har fått klippt en gång i sommar. Hittar inte tändstiftet, så det går inte att kolla ens det. Funderar på vad jag ska ta mig till, ja, vad gör man? Lastar in åkgräsklipparen i bagaget och åker till verkstan, eller?
Bouppteckningen strular, trots jag lämnat bort jobbet till en svindyr juristbyrå istället för att göra den själv, som det var tänkt. Måste oxå snart lämna huset. Inte konstigt att blodtrycket är högt, blev chockad på senaste läkarbesöket, men vi provar att dubbla dosen, tillbax om tre veckor. Fick oxå remiss till en psykolog samt bad om hjälp att sluta röka.
 
Allt kunde förståss ha varit värre, är egentligen bara småsaker, bara att minsta lilla motgång knäcker mig, mitt i sorgen. Ett år sen Ronny åkte in till sjukhuset för att aldrig mer komma hem. Klagovisor.... Kom rakt in i en hemsk motorcykelolycka på väg hem från Oslo, en 28 årig pojke låg och dog framför ögonen på oss, meningslöst och onödigt...
 

Nu rymmer jag till Triple Dog Show och glömmer det tråkiga här hemma.

Ta hand om er därute,  varma kramar    

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards