Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Dödsannons

Av Susanne - 7 juli 2009 17:12

Nu har vi nog fått ihop en dödsannons. Fanns ju inga portisar bland symbolerna så jag fick göra en, gick jättebra, klippte ihop Isa och ett ankare, hoppas att det blir bra.


"Begravningen" kommer att vara den 16 juli, här i Kalmar. Bara de närmaste  kommer. Har lite kvar att ordna, bestämma vilka blommor som ska finnas på kistan och vilka sånger som ska sjungas. Träffa officianten. Undrar om man får lägga hans hatt på kistan, det måste man väl få?  Jag orkade inte plocka fram kläder till Ronny, de är oxå för stora, han magrade mycket på slutet.


Vi har inga vigselringar p.g.a Ronnys ringfinger var stelopererat, gick inte att få på något där. Men ska leta om jag hittar några av våra halsband att lägga med. Nä, nu börjar jag gråta igen. Isa är så beskyddande mot mig, känner av känslorna.


Vi hörs senare


 
 
Annika

Annika

7 juli 2009 17:28

*hamnar här av en slump*

Önskar dig all lycka mitt i sorgen.

http://acka.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carina

7 juli 2009 17:32

Det är klart att du får ha hatten på kistan. Andra väljer att ha ett foto.
Fin bild till dödsannonsen.
Kram

 
Nessan och Ebet

Nessan och Ebet

7 juli 2009 17:38

Ville bara ge en kram mitt i sorgen. så klart du får lägga en hatt på kistan. Det ska inte lägga sig i om du vill ha det så.Fin bild som du har fått ihop. kramar

http://vanessa-dezza-vanezza.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ciina

7 juli 2009 18:27

Ronny är jätteglad för den underbara bilden som du har gjort på syster Isa. Det känner jag.
Kram

 
Ingen bild

Jessica

7 juli 2009 20:13

åå det är ju en underbar bild du gjort ...säger allt!!!!
Klart du ska lägga Ronnys hatt
på kistan kommer bli så fint.
Krama om Isa ordentligt..
hon finns vid din sida

kramar

 
Ingen bild

Cathrine

8 juli 2009 11:32

Underbar annonsbild. Du gör precis som du/Ronny vill att det ska vara. Skönt du har Isa hos dig. De är fantastiska på att känna av oss. Kramar

 
Helena och Justus

Helena och Justus

8 juli 2009 13:02

Vilken fin bild du har gjort, den kommer säkerligen att bli väldigt vacker i annonsen. Tur att du har Isa och att hon är ett sådant stöd för dig. Var rädd om dig (och Isa)!

Varm kram från Helena och Juvelen

http://www.dovier.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 8 augusti 2010 21:28

                        

Av Susanne - 7 augusti 2010 21:16

Av Susanne - 1 juli 2010 20:56


Du ger mig nya motiv med rötter i min själ. Nej, jag har inte kommit över dig. Varför skulle jag det? Jag lever för det du gav. Och jag är lycklig över att du nådde in i mig och förändrade mig tår för tår. ...Det tror jag är din gåva till världe...

Av Susanne - 27 juni 2010 16:03

 Idag simmade Isa-Fisan under vattnet för första gången. Plupp, så dök hon ned och hämtade upp en sjunkande frisbee, flera gånger. I våras började hon bada utan att matte följde med ut, det tar sig Hon är nog snart nere på 8 meters djup, vänta bara ...

Av Susanne - 26 juni 2010 23:17

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards