Direktlänk till inlägg 5 juli 2009

Besök

Av Susanne - 5 juli 2009 15:45


I morgon kommer begravningsentreprenören. Som stöd kommer Hasse, Ronnys vän och Tommy och Tommy (min brorsa och Ronnys brorsa). Hade velat haft Johan här, men han är i Belgien på bröllopsfest och det är honom väl unt, hoppas att de partar om rejält!

Har dammsugit lite och torkat av köksgolvet, säkrast när pedant-store-brorsan kommer, senast han var här tog han inte av sig skorna, fniss.
 
Men visst känns det lite skönt att ha rent omkring sig. Alla fina blommor som vänliga människor har skickat gör sig oxå bättre. Ronny kan vara lugn, vet att jag gör det för vår skull!

Skulle tävlat lydnad igår, pallade inte men ikväll ska vi försöka på Kalmar Brukshundklubb, kan ju inte mer än att gå åt helsefyr som Carina sa. Livet känns tungt, men vi ska försöka att kämpa på, det hade Ronny velat.


Kraaaaaaaaaam

 
 
bigfoot

bigfoot

5 juli 2009 16:06

Halkade in här av en slump, men måste bara beklaga..
Vet att inga ord kan lindra din stora sorg just nu så tänker inte säga några klyschor utan bara att jag är ledsen för din/er skull och hoppas att smärtan kommer att lindras något med tiden.
Försök att ta hand om dig.

http://bigfoot.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carina

5 juli 2009 20:17

Tänker på dig. Hör av dig om du behöver..
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 8 augusti 2010 21:28

                        

Av Susanne - 7 augusti 2010 21:16

Av Susanne - 1 juli 2010 20:56


Du ger mig nya motiv med rötter i min själ. Nej, jag har inte kommit över dig. Varför skulle jag det? Jag lever för det du gav. Och jag är lycklig över att du nådde in i mig och förändrade mig tår för tår. ...Det tror jag är din gåva till världe...

Av Susanne - 27 juni 2010 16:03

 Idag simmade Isa-Fisan under vattnet för första gången. Plupp, så dök hon ned och hämtade upp en sjunkande frisbee, flera gånger. I våras började hon bada utan att matte följde med ut, det tar sig Hon är nog snart nere på 8 meters djup, vänta bara ...

Av Susanne - 26 juni 2010 23:17

Sök i bloggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Presentation


Jag heter Isa och är en portugisisk vattenhund. Här skriver vi om hundlivet + litet annat som händer i mitt och matte Susannes liv.

Ovido - Quiz & Flashcards